Nagrodę wręczono na jubileuszowej X Gali Technologicznej Gazety Bankowej w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Ten nowoczesny system, to odpowiedź na rosnące wymagania Klientów i dynamiczne zmiany na rynku usług ubezpieczeniowych.
Produkty ubezpieczeniowe obsługiwane obecnie w ramach platformy, to:
- ubezpieczenia podróżne,
- ubezpieczenia mieszkań i domów jednorodzinnych
- ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC (przy współpracy z partnerem MTU)
Pod adresem www.skokubezpieczenia24.pl udostępniono kanał sprzedaży bezpośredniej on-line.
W serwisie tym każdy Internauta ma możliwość:
- kalkulacji składki dla ubezpieczenia turystycznego, mieszkania lub komunikacyjnego
- złożenia wniosku na zakup ubezpieczenia
- płatności on-line po złożeniu wniosku
- pobrania i wydruku wniosku, polisy wraz z załącznikami
- odnowienia polisy
- złożenia wniosku o dokonanie cesji z polisy
- zgłoszenia szkody
- zalogowania na swoje e-konto a w nim: zapisywania kalkulacji, zapamiętania wprowadzonych danych, śledzenia statusów wniosków
Z drugiej strony platforma jest wygodnym narzędziem obsługi sprzedaży dla Agentów SKOK Ubezpieczenia i Pracowników Call Center.
Sprzedawcy logując się do swojego Panelu przez Internet mogą:
- tworzyć i wysyłać do Klientów oferty ubezpieczeń,
- rejestrować samodzielnie wnioski,
- obserwować statystyki sprzedaży,
- kontrolować wskaźniki własnej prowizji.
Już teraz widać wyraźnie, że zaimplementowane rozwiązania przyczyniły się w znacznym stopniu do skrócenia czasu zakupu wybranego ubezpieczenia – mówi Iwona Kondracka, Kierownik Zespołu Rozwoju Rynku Indywidualnego, nadzorująca prace nad wdrożeniem Projektu.
Przypomnijmy, że otrzymany tytuł jest już drugim wyróżnieniem na koncie – działającego zaledwie od niecałego roku – serwisu skokubezpieczenia24.pl
Pierwszym był otrzymany w listopadzie ubiegłego roku Certyfikat Użyteczna Strona.
Wykonawcą projektu www.skokubezpieczenia24.pl jest firma Blue Services z Sopotu, która funkcjonuje w ramach Grupy Blue Media.