Komunikat Kasy Krajowej, w sprawie działań podejmowanych przez SKOK-i w celu udzielenia pomocy swoim członkom |

Komunikat Kasy Krajowej,
w sprawie działań podejmowanych przez SKOK-i
w celu udzielenia pomocy swoim członkom

Szanowni Członkowie Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych,
w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną pragniemy podkreślić, że sektor SKOK w Polsce, podobnie jak sektor bankowy z całą starannością przygotowuje się na scenariusze kryzysowe i zapewnienie bezpieczeństwa naszym Członkom. Spółdzielcze Kasy wdrażają zatem procedury bezpieczeństwa w placówkach, zapewniają dostęp do środków finansowych i ciągłość funkcjonowania.
W trosce o Wasze bezpieczeństwo i zdrowie, pragniemy przekazać następujące informacje:

  • Jeśli masz problem ze spłatą swoich zobowiązań zadzwoń do swojej Kasy – w wielu przypadkach wystarczy rozmowa telefoniczna bez konieczności wizyty w oddziale.
  • Kasy oferują różne formy odroczenia płatności, nawet do 3 miesięcy tzw. wakacji kredytowych.
  • Pamiętaj, że w każdym momencie masz zapewniony swobodny i bezpieczny dostęp do swoich środków przez Internet, aplikację mobilną oraz przy użyciu karty płatniczej.
  • Zachęcamy do zapoznawania się z bieżącymi informacjami na stronie internetowej Twojej Kasy, tam również znajdziesz numery telefonów i adresy mailowe.
  • Pamiętaj że w każdej sytuacji możesz liczyć na pomoc ze strony SKOK.

 

Designed By KSKOK | All Rights Reserved.