Jury oceniającym firmy nie jest zamknięte grono ekspertów, tylko sami klienci. To oni przez cały rok weryfikują i oceniają jakość obsługi firm, z którymi się stykają. I na bieżąco mogą dzielić się swoimi opiniami. Ustalenie listy laureatów jest jedynie efektem podsumowania tych ocen.
Kasy Stefczyka już po raz drugi z rzędu znalazły się w gronie laureatów konkursu Godło Jakość Obsługi. Nagrodę dla kas odebrał wiceprezes Kasy Stefczyka Ryszard Czerwonka.
– Byliśmy, jesteśmy i będziemy najlepsi, ale staramy się uwzględniać wszystkie sugestie zmian, zgłaszane przez członków naszych spółdzielni – podkreślał odbierając nagrodę.
Godła Jakość Obsługi przyznane zostały w tym roku już po raz piąty. Kasy Stefczyka otrzymały ją już po raz drugi z rzędu.
Wyróżnienie to jest o tyle cenne, że jury oceniającym firmy nie jest zamknięte grono ekspertów, tylko sami klienci. To oni przez cały rok weryfikują i oceniają jakość obsługi firm, z którymi się stykają. I na bieżąco mogą dzielić się swoimi opiniami. Ustalenie listy laureatów jest jedynie efektem podsumowania tych ocen.
Wagę ocen klientów podkreślił wiceprezes Kasy Stefczyka Ryszard Czerwonka.
– To jest najbardziej prestiżowe – otrzymać nagrodę od klientów. Liczymy oczywiście na to, że klienci wciąż będą nas oceniać – stwierdził.
– Jakość obsługi jest niezmiernie ważna. To ona tak naprawdę zachęca lub zniechęca klientów do korzystania z usług danej firmy. Same parametry produktu to dziś za mało – uważa Mirosław Bartoń prezes SecretClient, jednego z organizatorów konkursu.
Badaniem objętych zostało ponad 2 300 firm. Jak podkreślali organizatorzy konkursu, Polacy stają się coraz bardziej wyczuleni na jakość obsługi. Ta zaś nieustannie się poprawia.