SKOK Ubezpieczenia – nowe logo, nowa kampania |

SKOK Ubezpieczenia – nowe logo, nowa kampania

Od 1 maja trwa nowa kampania reklamowa SKOK Ubezpieczeń, podczas której TUW SKOK i TU SKOK Życie SA prezentują nowe logo.

„Mamy ambicję przekazania w nowym logo najważniejszych wartości, do których się odwołujemy; ich wspólnym mianownikiem jest szeroko rozumiana bliskość człowiekowi. Jako instytucja ubezpieczeniowa chcemy być możliwie blisko ludzi, lokalnych społeczności i problemów, z którymi się mierzą. Jest to całkowicie zbieżne z wartościami, historią i tradycją budowy spółdzielczych kas, które były inicjatywami oddolnymi, tworzonymi dla wspólnego pożytku ludzi i lokalnych społeczności w Polsce. Dzięki szerokiej sieci oddziałów SKOK w całym kraju mamy techniczną możliwość realizacji tak pojętej strategii komunikacji.” – mówi Grzegorz Buczkowski, prezes zarządu.

Wartości, które mają wyróżniać markę SKOK Ubezpieczenia na rynku, to:

  • odpowiedzialność / bliskość ludziom (idee społecznościowe i wspólnotowe, głównie w wymiarze lokalnym)
  • dostępność (jedna z największych sieci sprzedaży + kanały directowe czyli infolinia i strona www.skokubezpieczenia24.pl)
  • tradycja / polska marka.

Kampania trwać będzie do końca maja br. Spoty telewizyjne emitowane są w stacjach TVP1, TVP2, TVP Info, TVP kanały tematyczne, Polsat, Polsat kanały tematyczne, TV Trwam, Discovery oraz w kanałach tematycznych Atmedia. Spoty radiowe usłyszymy w radiu Zet, w  stacjach lokalnych radia Zet i  w  Programie Pierwszym Polskiego Radia. Kampania prasowa obejmuje następujące tytuły: Rzeczpospolitą, Uważam Rze, Fakt, Przegląd Sportowy, Sport, Super Express, Nasz Dziennik oraz Gościa Niedzielnego. Wspierają ją również nośniki outdoorowe sieci Clear Channel, wielkoformatowe nośniki video sieci Digital Bard oraz obecność w internecie.

„Nośniki outdoorowe wykorzystujemy do prezentacji wizerunku SKOK Ubezpieczeń.  Kampania telewizyjna używa trzech wersji spotów poświęconych oddzielnie  trzem reklamowanym produktom, tj. ubezpieczeniu mieszkaniowemu, podróżnemu i komunikacyjnemu” – mówi Jacek Jewuła, kierownik Zespołu Marketingu.

Kreacja oraz plan kampanii, w tym zakup mediów zrealizowany został we współpracy działu marketingu SKOK Ubezpieczeń i agencji Apella (dawniej: Media SKOK).

Kampania wykorzystuje ponownie wizerunek Artura Żmijewskiego oraz postacie tzw. załogi SKOK, które symbolizują komunikowaną korzyść jaką jest szybka, prosta i perfekcyjna likwidacja szkód.

Spoty telewizyjne i radiowe wieńczy logo dźwiękowe SKOK Ubezpieczeń, skomponowane w ubiegłym roku przez Leszka Możdżera. Kilkusekundowy utwór opiera się na tonach przypisanych do kolejnych cyfr tworzących numer infolinii SKOK Ubezpieczenia czyli – 801 888 666.

SKOK Ubezpieczenia to wspólna marka, pod którą funkcjonują dwa towarzystwa ubezpieczeniowe – TUW SKOK (ubezpieczenia majątkowe) oraz TU SKOK ŻYCIE SA (ubezpieczenia na życie). SKOK Ubezpieczenia to laureat Godła Teraz Polska oraz zdobywca – między innymi – 4 miejsca w rankingu „Najlepszych Towarzystw Majątkowych 2010” Rzeczpospolitej i 1 miejsca w rankingu „Najdynamiczniejsze Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie 2010” Gazety Finansowej. W  2011 roku SKOK Ubezpieczenia zdobyło nagrodę „Lidera Informatyki” w kategorii systemów transakcyjnych Gazety Bankowej za serwis transakcyjny skokubezpieczenia24.pl

Designed By KSKOK | All Rights Reserved.