Od 1 maja trwa nowa kampania reklamowa SKOK Ubezpieczeń, podczas której TUW SKOK i TU SKOK Życie SA prezentują nowe logo.
Wartości, które mają wyróżniać markę SKOK Ubezpieczenia na rynku, to:
- odpowiedzialność / bliskość ludziom (idee społecznościowe i wspólnotowe, głównie w wymiarze lokalnym)
- dostępność (jedna z największych sieci sprzedaży + kanały directowe czyli infolinia i strona www.skokubezpieczenia24.pl)
- tradycja / polska marka.
Kampania trwać będzie do końca maja br. Spoty telewizyjne emitowane są w stacjach TVP1, TVP2, TVP Info, TVP kanały tematyczne, Polsat, Polsat kanały tematyczne, TV Trwam, Discovery oraz w kanałach tematycznych Atmedia. Spoty radiowe usłyszymy w radiu Zet, w stacjach lokalnych radia Zet i w Programie Pierwszym Polskiego Radia. Kampania prasowa obejmuje następujące tytuły: Rzeczpospolitą, Uważam Rze, Fakt, Przegląd Sportowy, Sport, Super Express, Nasz Dziennik oraz Gościa Niedzielnego. Wspierają ją również nośniki outdoorowe sieci Clear Channel, wielkoformatowe nośniki video sieci Digital Bard oraz obecność w internecie.
„Nośniki outdoorowe wykorzystujemy do prezentacji wizerunku SKOK Ubezpieczeń. Kampania telewizyjna używa trzech wersji spotów poświęconych oddzielnie trzem reklamowanym produktom, tj. ubezpieczeniu mieszkaniowemu, podróżnemu i komunikacyjnemu” – mówi Jacek Jewuła, kierownik Zespołu Marketingu.
Kreacja oraz plan kampanii, w tym zakup mediów zrealizowany został we współpracy działu marketingu SKOK Ubezpieczeń i agencji Apella (dawniej: Media SKOK).
Kampania wykorzystuje ponownie wizerunek Artura Żmijewskiego oraz postacie tzw. załogi SKOK, które symbolizują komunikowaną korzyść jaką jest szybka, prosta i perfekcyjna likwidacja szkód.
Spoty telewizyjne i radiowe wieńczy logo dźwiękowe SKOK Ubezpieczeń, skomponowane w ubiegłym roku przez Leszka Możdżera. Kilkusekundowy utwór opiera się na tonach przypisanych do kolejnych cyfr tworzących numer infolinii SKOK Ubezpieczenia czyli – 801 888 666.
SKOK Ubezpieczenia to wspólna marka, pod którą funkcjonują dwa towarzystwa ubezpieczeniowe – TUW SKOK (ubezpieczenia majątkowe) oraz TU SKOK ŻYCIE SA (ubezpieczenia na życie). SKOK Ubezpieczenia to laureat Godła Teraz Polska oraz zdobywca – między innymi – 4 miejsca w rankingu „Najlepszych Towarzystw Majątkowych 2010” Rzeczpospolitej i 1 miejsca w rankingu „Najdynamiczniejsze Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie 2010” Gazety Finansowej. W 2011 roku SKOK Ubezpieczenia zdobyło nagrodę „Lidera Informatyki” w kategorii systemów transakcyjnych Gazety Bankowej za serwis transakcyjny skokubezpieczenia24.pl