
 

 

Fragment wyroku Sądu Okręgowego w Gdańsku z czerwca tego roku: 

(Sąd) Nakazuje (...) złożenie oświadczenia w  dzienniku „Gazeta Wyborcza” 

(...)o treści:  

„W „Gazecie Wyborczej” z dnia 3 lipca 2009r. na stronie 6 

opublikowany został komentarz autorstwa Piotra Rogowskiego pt. „TV Trwam 

i SKOK drwią z prawa”. Piotr Stasiński oświadcza, iż żaden z podmiotów 

systemu SKOK nie był stroną procesu, o którym mowa w tej publikacji. Piotr 

Stasiński – zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” przeprasza 

Krajową Spółdzielczą Kasę Oszczędnościowo – Kredytową z siedzibą w 

Sopocie za naruszenie jej dobrego imienia.” 

 


