Aktualności

Powrót do aktualności
21 września 2012 r.

Kasy Stefczyka z Godłem Jakości Obsługi

Jury oceniającym firmy nie jest zamknięte grono ekspertów, tylko sami klienci. To oni przez cały rok weryfikują i oceniają jakość obsługi firm, z którymi się stykają. I na bieżąco mogą dzielić się swoimi opiniami. Ustalenie listy laureatów jest jedynie efektem podsumowania tych ocen.

Kasy Stefczyka już po raz drugi z rzędu znalazły się w gronie laureatów konkursu Godło Jakość Obsługi. Nagrodę dla kas odebrał wiceprezes Kasy Stefczyka Ryszard Czerwonka.

– Byliśmy, jesteśmy i będziemy najlepsi, ale staramy się uwzględniać wszystkie sugestie zmian, zgłaszane przez członków naszych spółdzielni – podkreślał odbierając nagrodę.

Godła Jakość Obsługi przyznane zostały w tym roku już po raz piąty. Kasy Stefczyka otrzymały ją już po raz drugi z rzędu.

Wyróżnienie to jest o tyle cenne, że jury oceniającym firmy nie jest zamknięte grono ekspertów, tylko sami klienci. To oni przez cały rok weryfikują i oceniają jakość obsługi firm, z którymi się stykają. I na bieżąco mogą dzielić się swoimi opiniami. Ustalenie listy laureatów jest jedynie efektem podsumowania tych ocen.
Wagę ocen klientów podkreślił wiceprezes Kasy Stefczyka Ryszard Czerwonka.

– To jest najbardziej prestiżowe – otrzymać nagrodę od klientów. Liczymy oczywiście na to, że klienci wciąż będą nas oceniać – stwierdził.

– Jakość obsługi jest niezmiernie ważna. To ona tak naprawdę zachęca lub zniechęca klientów do korzystania z usług danej firmy. Same parametry produktu to dziś za mało – uważa Mirosław Bartoń prezes SecretClient, jednego z organizatorów konkursu.

Badaniem objętych zostało ponad 2 300 firm. Jak podkreślali organizatorzy konkursu, Polacy stają się coraz bardziej wyczuleni na jakość obsługi. Ta zaś nieustannie się poprawia.

Ta witryna używa plików cookie, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, kliknij więcej informacji.